Rozvíjíme schopnosti dětí
Doporučujeme knihu Jak úspěšně rozvíjet IQ dítěte hrou
Potřebujete radu nebo máte námět na příspěvek, který by se měl objevit na těchto stránkách? Napište nám.
Doporučujeme knihu Jak úspěšně rozvíjet IQ dítěte hrou
Doporučujeme knihu Miloslava Hubatky „Úspěšní vychovávají své děti jinak“. Vydalo nakladatelství Edika v Brně roku 2014 ve společnosti Albatros Media a.s. Z knihy – něco o odvazeChcete-li dát dětem do vínku vlastnost, která je nezbytná pro další úspěšnost, je to právě odvaha. Nevěříte? Kolik je druhů odvahy? Většinou odpovíte mnoho a napadne vás odvaha v mnoha podobách. Od hrdinství ve válce…
IQ dítěte – výzva pro rodiče
O dětech a jejich nadání
http://www.ceskatelevize.cz/…beseda-mensa
Metodě NTC Learning byla věnována krátká reportáž v Událostech, hlavním zpravodajském pořadu České televize. http://www.ceskatelevize.cz/…kych-skolach Více informací o metodě NTC Learning se dočtete na http://deti.mensa.cz/index.php?….
O nadaných dětech v médiích
Pokud jste začali hrát v první třídě na klavír nebo jste už dokonce v mateřské škole hráli na flétnu, poděkujte svým rodičům a učitelům. Tyto hodiny, kterých jste se obávali – nebo je milovali – pomáhaly rozvíjet váš mozek. Čím dříve jste začali s hudební průpravou, tím silnější jsou spojení ve vašem mozku
Jestliže někdo pracuje nebo žije s nadanými dětmi, pak má-li je charakterizovat, jsou nejčastěji zmiňovanými rysy intenzivnost a vnímavost. A to intenzivnost pocitů, prožitků a vnímavost k fyzickému prostředí i k jiným lidem. Koncepce nadměrné vzrušivosti neboli supersenzitivity je cestou, jak tuto intenzivnost a vnímavost zkoumat.Více na stránkách mensy http://deti.mensa.cz/index.php?…
Paní Mgr. Dana Havlová a pan ing. Tomáš Blumenstein krátce představili projekty Mensy v oblasti rozvoje nadání: jednak kluby nadaných dětí, jejichž seznam najdeme na webu deti.mensa.cz, jednak metodu NTC Learning System, používanou v rámci předškolního vzdělávání: jde o systém učení dětského mozku za pomoci cvičení, které mají vědecký základ a zvyšují efektivitu využívání mozkové kapacity v…
Nemělo by se zapomínat, že nadané dítě není „stroječkem na rychlejší zpracovávání informací a řešení problémů“, ale je také člověkem, který žije v sociálním prostředí a má na jeho kvality své vlastní nároky, a také své vlastní představy o tom, jak by jeho emocionální a sociální potřeby měly být naplňovány, říká Jitka Fořtíková v následujícím příspěvku
Doporučujeme shlédnout záznam televizního pořadu o nadaných dětech.